YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 24 June 2014

Terkejut

Aku ada berita tergempar ni

Ape?

Aku pitam kat public tadi
Kat pasar philpine

Tiraahhhhhh

Tak buang masa dah aku terus tekan button call. Mana tak terkejut terkujat bila tirah bagitau dia pitam tengah public. Ohh serius tak dapat bayang macam mana situasi tu. Kalau hampir nak ter pitam tu boleh faham lagi macam mana rasa dia. Bercampur baur perasaan aku. Terkejut. Risau. Excited. Kelakar. Confirm gelabah dia lepas sedar tu. Haha. Tapi serious, risau gilaaaa. Tiba2 aku dah bayang tirah terbaring atas katil dalam wad. Memang banjir la aku masa tu. Na'uzubillah. Please protect her, Ya Allah. Take care of her, Ya Rabbi.

Takde pape la... Benda tu berlaku sekelip mata je

Apa dah jadi sebenarnya...macam mana boleh pitam ni...?
*banyak la kau punya takde pape

Mula2 aku rasa badan aku berangin n loya. Aku duduk kejap. Lepas tu mak aku call. Tanya dah makan belum. Dah pukul 3.30... Tak lapar ke... Tengok la kejap lagi tengok kawan2 ni nak ke mana lepas ni.
Masa tu aku tengah tahan nak pitam. Lepas tu tiba2 je. Nasib baik la aku sempat off call mak aku. Kalau x mesti dia dengar riuh2 masa tu. Haha

Isy kau ni. Lain kali jangan skip makan. At least bawa anergy bar sekali.
Kau ok tak ni?

Aku okey je. Kan aku kata benda tu jadi sekelip mata je. Sempat kawan aku tangkap gambar aku masa nak solat asar dekat surau. Dyorang kata muka aku pucat. Memang tangan dengan kaki aku pun pucat. Kawan aku kata masa aku pengsan tu tangan aku menggeletar.

Kau kebulur ke apa tu?
Nanti pergi la check doktor...mana nak tau kalau jadi apa2..

Aku okey la..takde pape... Masa tu baru aku tahu macam mana kau rasa. Benda jadi tiba2 je

Haha. *boleh gelak dan kata hmm je. Tak tau nak comment apa.

Erm. Aku harap tirah okey. Jangan jadi macam ni lagi. Boleh kena heart attack aku dengan news macam ni. T_____T

No comments:

Post a Comment