YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 10 June 2014

Network engineer?

All the best along for the final exam. Hmm. Along dah third year sekarang. Next sem dah practical. Lepas tu nanti sikit lagi dah grad, officially a network engineer then. Semalam discuss2 dengan mama,.abah n makcik, aku rasa antara software engineer dengan network engineer, makcik suggest network. Aku pun rasa macam tu sebenarnya. Paksu pun cakap better pilih network. Kenapa? Ntah. Aku tak ingat paksu kata apa dulu. Tapi bila tengok pakcik kerja, macam inspired pulak. Walaupun ada on call, kena standby etc, tapi rasa macam best to be called network engineer. Walaupun aku rasa mechanical engineer sounds lebih style. Hm. Pakcik pun cakap kalau aku practical nanti, dia boleh tolong. Hmm~ macam best je kalau kerja dekat klia. He he he. Btw, lama lagi rasa nak ke peringkat tu. Sekarang baru first year. Ngaaa~~ cuak pulak rasa lagi 10 hari result exam nak keluar. Harap sangat result okey. Nak apply scholarship.... Huaaa..... Risau tahap tak ingat niiii. Rasa macam takut ni lagi takut dari masa tunggu result spm dulu. T_____T moga Allah berikan yang terbaik.

Ps/ back to perak. Macam2 lagi hal dekat rumah tu tak setle lagi. Mama dah tambah to-do-list aku. Cuti lagi 13 hari nak habis. Adoi...*picit2 kepala.

I read he is going to aqabah. May Allah protect him and ease his journey. Take care.

No comments:

Post a Comment