YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday 9 June 2014

9-6-2014

erm. sejak kebelakangan ni, aku rasa macam nak buat blog ni tempat nak luah rasa je. walaupun aku tahu, boleh je nak buat party qiam story semua cerita dekat DIA, tapi aku tetap rasa nak tulis jugak. kenapa? entah. tak tau la nak kata sebab aku yang tak tahu atau buat2 tak tahu. aku harap takdela orang teringin nak baca blog ni dah. lately aku rasa kepala aku serabut pasal satu benda ni. nak kata masalah? tak berapa nak masalah sangat. nak kata bukan masalah, aku asyik dok fikir pasal satu hal ni sampai sebelum tidur pun, aku rasa topik ni boleh bawak masuk dalam module muhasabah. sebenarnya, aku tak rasa aku marah dengan orang tu, tapi aku rasa kecewa a.k.a kecil hati dekat dia kot. macam mana boleh sampai cekiwa sangat tu? bukan aku jenis tak ambil pusing sangat ke pasal benda2 pesen macam ni? nak2 aku bukan jenis senang nak terasa hati ni. entah. maybe kali ni aku yang over sangat. asyik fikir je macam mana dia boleh cakap macam tu. sebab dia memang nak cakap macam tu, nak suruh aku buat macam yag dia cakap tu ke? ke dia terlepas cakap, ter melatah tak perasan apa yang dia cakap? hmm. ke benda ni wajar untuk aku cekiwa sebenarnya? entah. aku pun tak tahu. tapi mungkin betul jugak macam dalam conversation dengan tirah tadi. maybe aku dah mula nak berharapan kot. tu la pasal. macam tu je roboh tiang depan muka tu kenapa. bukan dulu aku jenis heartless ke? kalau heartless macam mana boleh deep feel sampai eat deep (makan dalam) sangat ni? ngaaaa~~~ macam mana ni? patut aku keep calm and be heartless ke keep calm let your expression expressed ke cemana? waduh! kena fikir dulu ni. fikir? hmm...dari semalam dah dok fikir pasal ni. sampai tadi dalam kereta pun aku perhati je awan tu macam awan tu boleh bentuk tulis jawapan untuk soalan aku ni. ekk? makin lama, makin putus fius aku ni. parah la. apa2 pun yang terjadi, aku harap Allah berikan yang terbaik dalam apa jua perkara pun. aku yakin ada hikmah benda ni jadi macam ni. maybe DIA nak kasi aku turn back to HIM. erm. bukan maybe. memang pun. on whatever matter, DIA je yang paling faham, DIA je yang paling tahu. tapi, susah pulak malam ni nak buat party dekat rumah paksu ni. semua bilik ber orang. hm. ke tu alasan je tu raihan? naa~~ apa ni. takkan nak sombong dengan DIA kot.... hmm.. aku harap hati aku boleh back to the ease asap. amiinn.....

No comments:

Post a Comment