YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday 20 June 2014

Musibah @ yang terbaik? Hujan



Erm. Aku okey je mula2 tau cgpa aq x tinggi. Bukan aku sorang je yang dapat rendah. Maybe ada ramai lagi yang dapat cgpa rendah. Tapi bila aku check balik, okey, satu subjek aku sangkut. Tercalar hati aku. Rileks raihan. Tengok lagi. Okey. Static. Rasa nak cepat2 cari punchbag. Sabar raihan. Perempuan kot. Takkan nak ber punchbag bagai. Rileks la. Bukan kau sorang je yang rasa kena repeat. Ada lagi yang lain. Just face it, score it, then its done. Yay! Aku berjaya bertenang untuk hampir dua jam. Thanks to the one. But when the line is off, when i start to re think about it. Maka bermula lah drama cuaca. Dari mendung ke rintik, dari rintik ke hujan, mujur hanya hujan. Kalau banjir, alamat esok bangun tidur mata merah, nak jawab apa dengan mama n abah?

 Keep calm. N put ur faith on Him.
Ya Allah, please give me strength and guidance to face this test.
Hujan.

Ps: life lesson: fail dalam exam is okey. Daripada fail masa dekat akhirat, depan Allah nanti. Kan?
Trust Him, He wants you back to Him, thats why He tests you.


ps: tak tahu apa aku type. i am just. too... hmm

No comments:

Post a Comment