YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday 9 June 2014

Me, anti-social ke?

Erm. Ni cerita semalam. Aq x tau sejak bila aku terkena jangkitan anti-social ni. Serious aku pun pelik dengan diri aku sendiri. Boleh pulak la nak jumpa kawan sendiri pun kena sampai mama tarik tangan. Bila kawan tu dah depan mata, tangan tu tak tau kenapa kena meraba-raba tarik lengan baju mama. Dah kena jangkitan mana pulak aku ni. Baru aku perasan sejak masuk first year ni aku dapat habit baru. Tangan tu aci nak merayau dekat lengan baju orang macam main aci tiang je bila nervous. *aida selalu jadi mangsa. Kesian pulak dekat dia =.=* kira macam boleh dapat semangat ke apa kalau dapat grab lengan baju orang tu raihan? Eheh. Apekemenda tu. Tak faham. Tak faham macam mana boleh jadi cenggini. Ke sebab ada orang tu pernah pesan jangan keluar sensorang kat luar tu bahaya? Eh. Macam tak kait je. Ngeeee~ takkan la sampai nak jumpa kawan dekat kenduri pun bahaya kot? Sampai mama kena tarik tangan? Ekk? Parah...parah...

ps/ aku ni memang jenis cepat affected dengan benda2 luar ke eh? -,-

No comments:

Post a Comment