YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday 24 November 2013

day off 4: finally i drove the car!

bismillah

hye

today i drove the car!! hahahaha... sejak dapat lesen dulu, tak pernah lagi bawa kereta tanpa abah. selalu bawak kereta mesti abah ada dekat sebelah.

hari ni mama n abah keluar, bawa kausar adik aku pergi interview sekolah. adik aku yang hanan n widad ni gatal2 bodek aku pergi mcdonald tapi aku xnak sebab dah lama jugak aku start boikot mcdonald tu. diorang pujuk ajak pergi kfc pulak. aku pun macam lapar je masa tu. macam sedap je makan kfc lunch ni.. macam comel je kereta kat depan tu. maka, aku suruh hanan telefon mama. tanya dengan mama n abah.  nak dijadikan cerita, mama kasi. weehhoooo...maka bersiaplah kami untuk ke kfc lepas solat zohor.

masa keluar rumah, tiba2 widad tanya. "kakak, kalau accident macam mana?" ish budak ni! aku tak nak bawak karang! lepas tu cepat2 dia baca doa kasi selamat dan diberkati perjalanannya. comel jugak adik aku ni. hahaha.

alhamdulillah. gendang-gendut talik kecapi, kenyang perut senang hati. lepas kenyang makan kfc, kami pun pulang dengan selamat. sekian...

=)


No comments:

Post a Comment