YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 19 November 2013

off day 3: Balada Pencinta

salam alayk.

hye.

balada pencinta. masa mula2 tengok trailer dye rasa macam excited nak tengok sebab ada johan as'ari. huhu. lama jugak aku cari source yang baik untuk dapatkan kepuasan menonton yang maksimum. uish ayat. haha. semalam, ternampak tweet member aku yang dia tengah tengok cerita belada pencinta. maka aku tanpa rasa segan silu mintak lah link dia. nah gedebuk!

http://www.gengtube.com/tonton-balada-pencinta-2013/

haha

aku punya excited nak tengok cerita ni siap panggil widad adik aku tengok sekali cerita ni sebab dalam adik2 aku yang lain, dia seorang je la yang layan cerita melayu ni. yang lain anime dengan sci fi je yang diorang layan. tapi last2 aku tengok sorang2 je sebab dia tertidur. kroh..kroh...

aku suka je cerita ni. sebab ada johan as'ari.huhu. tapi cerita ni melodrama sangat. slow. cuma yang aku puji, cerita ni mesej dia jelas. 1- bila kita betul2 nak berubah, benda yang baik akan datang pada kita. 2-jangan buat main kl ni. banyak ganster. 3-nak cari rezeki, biar susah asal halal. 4-nak pilih pasangan biarlah sekufu. eh? 5-dalam apa2 situasi, kita jangn lupa keluarga kita. 6-pilihan keluarga tak semestinya tepat.erk? 7-jangan pandang sebelah mata pada lelaki bisu. hehe

ok.

bye



No comments:

Post a Comment