YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 26 January 2016

road to france #2

assalamualaikum

dulu aku pernah cerita dekat sini yang aku dapat offer untuk join international semester under student outbound program iium-limoges university, france. and, inshaAllah, dua hari lagi , aku fly ke sana untuk program ni selama 4 bulan lebih. flight aku hari khamis malam. dua hari je lagi. lusa okay. lusa ! ho ho ho excited nya mak oii. nak pergi paris woi ! macam mimpi jadi kenyataan ! omaigad ! omaigad ! overnya dia ni!


okay. aku tipu je. aku tak excited pun sebenarnya. instead of excited, aku rasa nervous, risau, dan malas pun ada jugak sebenarnya. mana semangat aku ni. manaaa~


sebenarnya hari ni aku nak story lah sikit pasal aku punya preparation and whatsoever dekat sini. tapi disebabkan phone aku kena hantar kedai, repair screen tak siap lagi (aku ada cerita dekat sini pasal screen aku pecah, once upon a time),


so aku k.i.v dulu lah cerita ni. gambar-gambar dan details preparation nak pergi france ni aku banyak simpan dalam phone. nanti dah baik handphone aku tu aku kasi story dekat sini, okay :)

as for now, i will just draft the rest of the story first.

aku tak ada benda nak cerita sekarang sebenarnya tapi nak tulis jugak. ha macam ni lah jadi nya. macam pointless pulak. hu~

by the way, doakan everything is fine dan dipermudahkan, please =]
will update soon !

No comments:

Post a Comment