YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday 31 October 2013

the down: result

Assalamualaikum

Hye

23-27 haribulan 10 baru2 ni aku join salah satu program yadim, training of fasilitator yang sangat superb dekat kem btn bukit sagu. Yang tu, nanti aku cerita. Belum datang mood nak cerita sekarang.

Now.

Kisah hati aku, lebih baik jangan baca. Kalau nak baca, jangan komen apa2. Aku tak mahu komen, cuma nasihat.

Petang tadi aku baru dapat result final exam haritu. Seriously lepas nampak latest cgpa tu aku macam down sangat2. Kecewa dengan diri sendiri sebenarnya. Aku rasa, macam dah buat yang terbaik untuk exam haritu, tapi tup2 result keluar macam gini. Siapa tak sedih kan,takkan nak happy kot. Masa solat tadi pun aku macam teringat2 je result aku. Dalam doa pun macam tergambar2 je result tu. Macam mana nak bagitau mama n abah nanti. Benda ni maybe nampak simple. Result cfs je kot. Tapi kita tak tahu kan....apa yang ada dalam hati parents kita...Tapi aku masih bersyukur. At least aku tak jatuh banyak. At least aku lulus. At least aku tak kena repeat. Alhamdulillah.

Apa2 pun aku terima result ni. Ini yang ALLAH berikan pada aku. Mungkin ini yang terbaik. tapi melayang jugak la semangat ni kejap tadi. Macam malas nk buat apa2. Malas nak fikir apa2. Paksu minta tolong pun aku macam nak tak nak je buat. Nak reply msg orang pun mcm terpaksa je reply. Ampun sangat2 kalau ada siapa2 yang terasa dengan msg aku hari ni. besok nak keluar dgn aida, moga dapat recover sepenuhnya.

Nasihat kan aku.

Bye


No comments:

Post a Comment