YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday 23 March 2014

midsem break: to-do-list

salam alayk

mid sem break dah!

maka macam-macam lah plan yang nak di buat pada masa cuti ni. kali ni aku rasa semacam berwibawa sikit sebab kemain ada to-do-list untuk break kali ni. ada gaya macam datin datin persatuan ha. ber-planner siap!

-jogging at least once per two days.
-qiamullail hari hari
-dhuha hari hari
-mathurat pagi n petang
-quran pagi n malam
-study at least 3 hours everyday.
-tolong mama housekeeping


orang kata, kalau kita share apa yang kita nak, boleh kasi up semangat gitu. tapi tak ada siapa2 aku nak share kan benda ni, aku tulis aje lah dekat sini. kasi aku baca sendiri bila terlupa. harapnya semangat aku sebesar cita-cita aku.

mungkin to-do-list aku nampak simple bagi orang lain. but still, aku masih mahu cuba bangun dari satu tempat yang jauh di bawah setelah rebah berkali-kali. semoga Allah permudahkan. :)


No comments:

Post a Comment