YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 7 January 2015

quiz time!

cuti sem dah mula. tapi nampaknya masa sangat mencemburui saya. sekejap aje balik kali ni, minggu ni balik, minggu ni jugak kena balik uia balik. ehm. saia sedihh sangat. tapi..tapi..tapi.. tak ada lah sedih sangat sebab sekolah pun dah start masa tu. tak ada lah saya jadi penunggu mati kutu dekat rumah ni.

memang hobi aku suka sangat buat quiz personaliti merepek dekat internet ni. mana lah tahu...kot2 boleh kenal diri dengan lebih baik dengan buat quiz ni. 

hari ni aku buat quiz dari website http://go.metrofunapps.com/ 
kutip dekat facebook masa tengah jenjalan dekat situ.

1.

what two words describe me? EXCEPTIONALLY BIG-HEARTED. ahhhaaaa,,,tak payah nak pelik sangat lah result game ni tipu je lebih. bila masa pulak la aku ni jenis 'e.x.c.e.p.t.i.o.n.a.l.l.y BIG HEARTED pun. biarlah badan aku ni tak kecil mana tapi aku agak pasti yang hatiaku ni kecil je sebenarnya.  bukan jenis rajin sangat nak 'never leave their side'  cuma 'its quite hard to leave their side', kalau their tu dimaksudkan dengan family, lebih-lebih lagi bila time nak kena balik hostel bila dah habis cuti. 


2.


haaa...yang ni aku suka. quiz ni pun memang macam tahu je aku memang suka gila katniss everdeen punya character. cuma tu lah. hati dia ni cepat sangat berubah. kejap macam suka dekat peeta, kejap macam suka dekat gale. tapi...aku belum tengok lagi the hunger games mockingjay! *google download link cepat-cepat. :p

3. 

yang ni. ehm. biarlah gambar berbicara. this game got me right!! memang aku suka je warna purple. dan discription dia pun met what my heart says. ha gituuu

sekian saja ulasan quiz pada hari ini. bye.

No comments:

Post a Comment